Марсохід Perseverance знайшов можливі сліди життя у дельті стародавньої річки

У майбутньому ці зразки доставлять на Землю для аналізу, інформує ZN.ua.

Марсохід Perseverance знайшов можливі сліди життя у дельті стародавньої річки
Perseverance знайшов сліди органіки на Марсі
© NASA

Марсохід Perseverance зібрав кілька зразків породи Червоної планети, які містять сліди органіки. Як повідомляє Science alert, ці зразки були знайдені у дельті стародавньої річки. Надалі їх планують доставити Землю для детального аналізу.

«Зразки, які ми виявили у дельті [річки – ред.], містять найбільшу концентрацію органіки, яку ми спостерігали за час місії. І, звичайно, органічні сполуки є основою життя, тому цікаво, що у нас є породи, які були сформовані у придатному для життя середовищі в озері та несуть у собі органіку», - заявив вчений проєкту Кен Фарлі.

Телескоп «Джеймс Вебб» зробив неймовірно чіткі знімки кілець НептунаТелескоп «Джеймс Вебб» зробив неймовірно чіткі знімки кілець Нептуна